piątek, 27 kwietnia 2018

Zostawiam dla potomności


Nie mam pojęcia, co to jest psychologia spoczna (może chodzi jej o psychologię bycia w spoczynku, czy coś), i o co chodzi tej dziewoi, ale poczułam się urażona.

PS Założyłam niedawno dwa blogaski! Na jednego będę wstawiać moje opo, jak się zmotywuję – klik, a drugie to śmietnik, jak sama nazwa wskazuje – klik. Zapraszam. :)

E: Nie chcę dodawać nowego posta, więc zaedytuję stary.
Przed chwilą taki art powstał na MSP wiki:


Ja po prostu nie mogłam tego tak zostawić, a to Jej klasa to najgorsza klasa ze całej klasy zrobiło mi dzień. xD

11 komentarzy:

  1. Hm... Ta dziewczynka ma chyba jakiś problem. I zaburzenia psychiczne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim jesteś, aby ustalać zdrowie psychiczne ludzi przez internet?

      Usuń
  2. Balabym sie. Przeciez ona wyraznie pisze, ze Cie ZNISZCZY! ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fizycznie to mnie zniszczyć nie można, a psychicznie to już bardziej chyba się nie da. xD

      Usuń
  3. Moja babcia UWIELBIA "Elif". Tam przez dziesięć odcinków dzieje się ciągle to samo. Jestem u babci co tydzień, a że wychodzę ze szkoły o 14:20 i matka mnie podwozi, oglądam tylko ostatnie 5 minut (chociaż ostatnio parę razy kończyłam wcześniej i widziałam całe odcinki). Nadal w miarę nadążam, o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ona ma taką hierarchię w klasie.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o przykazaniu miłości!