wtorek, 22 maja 2018

ehhh

Słuchajcie co, nie mam Internetu (dwa tygodnie, dziwię się sobie, że jeszcze nie zwariowałam) korzystam ze szkolnego wifi, a jest tydzień unikatów i muszę mieć te serca na nogę i węża!! Błagam kup mi ktoś, naprawdę oddam, kupię coś z lż serio. :<
A, i skoro mam trochę czasu, to pomyślałam, że może zrobię Q&A, bo przecież jestem profesjonalną bloggerką, nie? xD Nie wiem, nie wiem, zadawajcie jakieś głupie pytania, to postaram się śmiesznie odpowiedzieć. Albo mogą być trzeba normalne pytania, ale też będę śmiesznie odpowiadać. :p
Wasza Pozbawiona Internetu Zaku
Ps wczoraj pierwszy raz w życiu byłam w pracy i zarobiłam sześć dych, nie wiem czy nie zainwestować trochę w vipa. xD

12 komentarzy:

  1. Na starym koncie mam w ciul serc na noge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy tego paskudztwa nie nosze. znudzily mi sie ze dwa lata temu.

      Usuń
  2. Dalam Ci czarne serca i weza, nie musisz dziekowac.

    OdpowiedzUsuń
  3. ile nog ma stonoga?
    wierzysz w horoskopy?
    najgorsza gierreczka w jaka gralas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedziesz miec pasek?

      Usuń
    2. Jesli bedziesz miec bierzmowanie to na jakie imie sie zdecydujesz?

      Usuń
    3. Oszukujesz na testach w szkole? ;)))

      Usuń
  4. witam, oto kilka pytań, na które oczekuję szczerej odpowiedzi:
    1. co sądzisz o sławomirze i jego muzycznej karierze?
    2. czy lubisz jak śpiewam?
    3. kiedy kupisz mi mirindę?
    4. jaki jest twój ulubiony mem?
    5. co sądzisz o katastrofie sm*leńskiej?
    6. co sądzisz o creepypastach?
    7. co sądzisz o likwidacji gimnazjum?
    8. co sądzisz o mnie?
    9. co sądzisz o aborcji?
    10. co sądzisz o wodzie mineralnej?
    11. czy to prawda, że "kiedyś to było, teraz to ni ma"?
    12. co sądzisz o shipowaniu w***góry z w***nem? XDDDDD
    13. lubisz kebaby?
    14. lubisz mnie?
    15. co sądzisz o piosence "spowiedź"?
    16. kit vs szpak
    17. minotaur vs protista
    18. young maria vs pani wójt
    19. lubisz placki? :DDDDD
    20. wysłałabyś się w paczce?
    21. pamiętasz r*fała z przedszkola?
    22. lubisz g*furę?
    23. kiedy napiszesz coś o g*furze?
    24. czy eminem to rap god?
    25. peja vs popek
    26. co sądzisz o prankach?
    27. koty vs psy
    28. ja vs ja
    29. co ci się ze mną kojarzy?
    30. czy lubisz rok 2014?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejne pytanka:
    31. lubisz nuggetsy?
    32. co sądzisz o smile.jpg? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    33. co sądzisz o emotce "XD"?
    34. co sądzisz o sylwku wardędze?
    35. co sądzisz o polskich youtuberach?
    36. co sądzisz o lil pumpie?
    37. lil pump vs lil peep
    38. ja vs lil pump
    39. ja vs lil peep
    40. szamba szamba betonowe vs impra jest tu
    41. lubisz szkołę?
    42. jaki jest twój ulubiony przedmiot?
    43. jakie jest twoje najśmieszniejsze wspomnienie z jakiejś wycieczki szkolnej i czemu jest to akurat wspomnienie ze mną w roli głównej?
    44. lubisz FBI?
    45. jakie jest twoje ulubione przekleństwo?
    46. jaka jest twoja ulubiona rasa psa?
    47. jaka jest twoja ulubiona rasa kota?
    48. jaka jest twoja ulubiona książka?
    49. lubisz marylę rodowicz?
    50. marylka rodowicz vs madziunia gessler
    51. lubisz rysować?
    52. który ship lepszy: waligóra x welon vs kit x szpak
    53. który ship lepszy: m*kwa x kiełbacha vs m*kwa x płód (nie pytaj czemu to zacenzurowałam)
    54. lubisz smutną muzykę?
    55. jaki jest twój ulubiony cytat?
    56. lubisz chipsy?
    57. co najlepiej pamiętasz z podstawówki?
    58. co cię denerwuje w szkole?
    59. czy grasz w jakieś gry poza msp?
    60. ostatnie: dlaczego tak to tak a nie to nie? (życiowe)
    pozdrawiam cieplutko2

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o przykazaniu miłości!