czwartek, 19 kwietnia 2018

Masło to bóstwo a margaryna to szatan

Obiecuję, niedługo pojawi się bardzo fajny post, ale teraz to tak na szybko postuję, bo dzisiaj trochę forumowałam i multikowałam i ciekawe rzeczy widziałam.
PS Wczoraj wbiłam 16 level! Dziękuję tym, co pomagali. :D

1. Robiłam sobie multika, wymyśliłam kreatywny nick i tu takie coś:


Chciałabym to śmiesznie skomentować, ale nie umiem. To się samo komentuje.

2. Jak nie rozmawiać z trollem lekcja nr 1:






Ta osoba nie dostanie napadu śmiechu za kilka lat. Zapewne dostała już teraz, załamana tym, że ludzie mogą być tak tępi.
Ale w sumie to lubię fetyszystę.
A ten wierszyk Na górze róże....Na dole karyna ale zawsze jest leprza margaryna ^^ to sobie wytatuuję.
Albo wyautuję hehe.

3. Modzi usunęli opcję zapraszania znajomych do gry przez maila (czy jak kto woli, robienia sobie multików i nabijania awards). Na szczęście wciąż możemy zapraszać siebie inne osoby poprzez taki fajny guziczek z dwoma ludzikami obok znajomych online. Piszę, bo może komuś to się przyda.

No dobra, to tyle.
Jutro znowu będę się egzaminować, życzcie mi powodzenia.

EDIT Z OSTATNIEJ CHWILI
Wiecie co się stanie, gdy wyszukacie ten pierwszy obrazek w google?
Ujrzycie to:


Błagam nie, to jakiś spisek. xDDD

9 komentarzy:

  1. Bylo zrobic "sprzedam opIa", tak sie czituje zycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, robię tak czasami, ale akurat tutaj zrezygnowałam. xD

      Usuń
    2. Omg, wlasnie zobaczylam edit. Skomentuje to tak - 8)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fetyszysta jest z Ciebie dumny i już chce Cię włączyć do swojego kultu.

      Usuń
  3. A nawet moj kot lubi maslo, matka zostawila kanapke posmarowana maslem na blacie, wiec wskoczyl i ja wylizal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze fetyszysta tu przyjdzie i włączy do kultu Ciebie i Twojego kota.

      Usuń
  4. wolisz maslo czy margaryne?

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o przykazaniu miłości!