środa, 19 sierpnia 2020

kremówki

 Dzień dobry! Przyszłam dzisiaj z cudownymi wieściami, że mój najpiękniejszy wątek na forum pt Kremówki ma już rok! 

Jedyne, czego żałuję, to tego, że nie zrobiłam go rok wcześniej. 

A i jeśli ten wątek nie sprawi, że w końcu stanę się fejmem, to ja nie wiem jeszcze co mam zrobić.

Podowartościuję się trochę różnymi pięknymi komentarzami:







 

To przedostatnie oczywiście najfajniejsze, zawsze chciałam zostać nazwana legendą! A teraz żądam artykułu o sobie na MSP Wiki! :P

A teraz pochwalę się inną rzeczą. Zrobiłam na MSP cosplay Marisy Kirisame!

Ładny prawda? Powiedzcie, że ładny! Wzorowałam się na jej wyglądzie z Embodiment of Scarlet Devil, czyli takim:

Niestety, takiego warkoczyka nigdzie nie mogłam znaleźć. :( Tych gaci nawet nie szukałam, bo są fuj. Na początku chciałam zrobić strój na moją ulubioną postać, Koishi Komeiji, ale zrezygnowałam już przy szukaniu odpowiedniej koszuli. xD Na MSP chyba nie istnieją takie rękawy, chociaż może szukać nie umiem. A jako następną zrobię Reisen!

Polubcie luczka, bo zbierałam na niego hajs pół godziny! To dużo. 

Na zakończenie, fajny cover. Oryginał też wspaniały, oczywiście.

No, to do następnego posta!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o przykazaniu miłości!