sobota, 17 listopada 2018

365 dni

Hej Szkuty, wiecie co się stanęło rok temu?
- Pałac prezydencki stał się fioletowy niczym Twinkie Winkie?
Nie! Znaczy też... Ale najważniejsze jest to, że w ciemnych otchłaniach blogspota powstał nowy blog, który różnie się zwał, aż w końcu wrócił do korzeni i został Dynamitowym Blogiem.
Tak, to już ponad rok jak wróciłam na MSP i wcale tego nie żałuję. Bawiłam się w tym czasie doskonale, trollując, triggerując i rakując. Tutaj tylko próbowałam być poważna, ale jednak to nie moja działka. Bycie rakiem to moje przeznaczenie.
Ostatnio wchodzę mało na MSP, praktycznie w ogóle, ale to z przyczyn technicznych. Jak tylko je naprawię, to wrócę jak najszybciej i spróbuję znowu zostać trollem, jakim byłam wcześniej. To było coś.
A teraz krótkie podsumowanie, co się działo na blogusiu.
* Zdobyłam 5 211 wyświetleń! Pewnie cześć moja, bo opcja nie pokazuj własnych wejść się wyłączała sama z siebie, no cóż. Nie jest to duża liczba, ale mi się podoba. Jak na mnie, to całkiem sporo.
* Najpopularniejszym postem 4ever jest "MSP hackerzy w pigułce" (78 wyświetleń). Chociaż nie ma pod nim żadnych komentarzy. XP W sumie to mój ulubiony post, jaki tutaj napisałam. Taki tumblrowy. Chociaż teraz bym go trochę podrasowała.
* Napisaliście 239 komentarzy! Pewnie połowa moja, no i nie jest to znowu taka duża liczba, ale no... wow.
* Odwiedziło nas 25 ludzi z Podlasia (Nieznany Region xD).
Dziękuję wszystkim którzy czytali i komentowali, tym co czytali i nie komentowali, tym co raz na jakiś czas coś przeczytali, no i tym co wiedzą że nie jestem żadnym randomem!
Szczególne pozdrowienia dla Fran, Ogura, Klaudusi, Sefanu, Aokami, typków z Cancerstarplanet z którymi niestety kontakt się urwał: Alter, Elenki, Stasia, Lila Lee i reszty których nicków pozapominałam, moich najek, fajnych ludzi z forum, Anabelki i innych śmiesznych człowieków... No, sporo Was. Pozdrawiam.
I obym za rok znowu napisała taki post!

1 komentarz:

Pamiętaj o przykazaniu miłości!